Corre por Madrid!

Meg a hetvegen azt hiszem en sem hittem el, de ‘thetaztam’ a dolgot, ugyanis regisztraltam a 10.000 futo koze, akik lefutjak a 10km-es tavot Madridban, Madridert!!!! Ez szamomra egy ujabb merfoldko a sajat korlataim es a ‘lehetetlen kategoria’ legyozesere!! Nagyon izgalmas! Mielott hazarepultunk volna Mo-ra, ott tartottam, hogy mar 5-6km-eket futottam minden masnap, annal tobbet nem. Otthon vegul nem is jutott idom a rengeteg mas esemeny mellett, hogy fussak, Csupan aug elejen futottam ket alkalommal, aztan szeptember 4ig egyaltalan nem! Majd visszatertunk Madridba szeptember elejen es ugy mentem ki a dombokra futni elsore, hogy egy honap kihagyas utan futok egy laza 5km-t! Sikerult! Ket napra ra ugy mentem, hogy megemelem 7km-re! Ez is sikerult! Azt koveto alkalommal gondoltam magamban menni fog a 8km is! Szinten bejott! Majd negyedik alkalommal megengedtem magamnak, hogy legyen meg a 10km!!!! Es 10,35km-t sikerult lefutnom egy oran belul! Mind a negy alkalommal tobbet teljesitettem par szaz meterrel, mint elterveztem, de pontosan hoztam a kilometer szamokat, amit elotte ‘beprogramoztam’ az agyamba! Ujra es ujra bebizonyitom – senki masnak, csupan magam szamara – , hogy amit az ember a fejebe vesz, azt kepes megvalositani!!! Azaz valoban minden ‘fejben’ dol el! Fantasztikus!!! Meg fantasztikusabb, amikor az ember ezt meg is tapasztalja, at is eli, es rajon barmit, de barmit meg tud valositani, amit csak szeretne! Barmi, amiben hinni tudunk, az sikerulhet! Felteve, hogy meg van hozza a hitrendszerunk is! Mert, ha a tudatalattinkban olyan ‘onszabotalo’ hitrendszerek foglaljak a helyet, amik meggatolnak celjaink elereseben, anelkul, hogy mi ezt tudnank – ugyanis az embert 90-95%ban a tudalatti programok iranyitjak es mindossze atlag 5%ot toltunk tudatos ebrenletben, pretty scarry, right? – akkor sokszor ott all az ember es nem erti, hogy miert nem ugy alakulnak a dolgai, ahogy azt eltervezte! Pedig valojaban, mindent mi magunk teremtunk a sajat eletunkben! A jo dolgokat es ”rosszakat” (ez megint persze szubjektiv, hogy kinek mi szamit annak) is egyarant! Ennek felismeresevel kezdodik a tudatos elet, amikor felvallaljuk a sajat eletunkert a felelosseget es mar nem a felelem terebol hozzuk meg a donteseinket! Mindent a ‘teremto szoval teremtunk’ – annyira kifejezo a magyar nyelv! – es minden egyes szo, ami elhagyja a szankat, a gondolatainkbol szarmaznak, amik pedig a hitrenszereinknek alapulnak! Ezek a hitrendszerek generaciokon at hordozott, vagy akar elozo eletbol hozott megtapasztalasokon alapulnak, de tarsadalmi, nemzeti…stb csoporttudatossagokbol is jonnek, es ha az ember nem ismeri fel sajat korlatozo hitrendszereit, megreked a fejlodesben es nem azt latja az eleteben, amit igazan szeretne latni megvalosulni! Nincs ertelme a vilagot es korulmenyeket hibaztatni, mert azok ‘csak vannak’, a valtozasok mindig egyeni szinten kezdodnek, es amit valojaban mi magunk eszreveszunk a vilagbol az nem mas, mint sajat belso vilagunk kivetulese! Pontosan azokat az embereket es esemenyeket vonzzuk be az eletunkbe, amilyen rezgesi szinten mi magunk vagyunk, es amik mind-mind tanitanak bennunket es fejlodesre sarkallnak. Ha ‘nem akarjuk’ eszrevenni a tanulsagot egy adott szituacioban, akkor patternszeruen ujra es ujra behivjuk az ahhoz hasonloakat az eletunkbe mindaddig, amig ra nem jovunk, mire akar az a bizonyos helyzet tanitani bennunket!…na de hogy ne ijesszek el senkit :))) en itt a blogban sajat tapasztalasokrol fogok irni, amibol termeszetesen mindenki annyit fogad be, amennyit az adott hitrendszere engedi, de most itt a lenyeg, hogy ha valaki nekem 4 honappal ezelott azt mondja, hogy en egy 10km-es futoversenyen fogok indulni – ugy hogy majusban meg keptelen voltam 1,5 kilometernel tobbet futni, sot, egeszen junius vegeig 3,5km-eket futottam rendszeresen es csak a spanyol foci eb-s gyozelem utan tortem at az 5km-es hatart, amirol irtam is – akkor en egesz biztos jot nevettem volna meg rajta, de legalabbis a ‘lehetetlen’ kategoriaba soroltam volna… de hala az egnek, azota voltam 3 het intuitiv anatomian, ami soran rengeteg negativ, onszabotalo hitrendszert takaritottunk ki, es megengedem magamnak a pozitiv valtozasokat, es fejlodest! Minden uj megtapasztalas csak tovabb gazdagitja szemelyisegunket, es hozzaad a fejlodesunkhoz, es ez a lenyeg! Akkor is, ha izgulok, ha par honappal ezelott nem neztem volna ki magambol az elottem allo kihivast, elmegyek es futok egy jot! Magamert es Madridert! Raadasul a jelentkezesi dij egy resze a nemzeti etkeztetesi alapitvany reszere megy! Mindig is resze volt az eletemnek a karitativ segitsegnyujtas (korabban etelt hordtam raszoruloknak iskolai evek es a Samsungnal eltoltott ido alatt), de az utobbi evekben maradt csupan a penzugyi segitsegnyujtas, amin szeretnek valtoztatni, es emellett mas utakat is megtalalni a sajat magam szamara, amivel segithetem az altalam valasztott szervezeteket! Renegeteg tervem van ezt illetoen is, es tudom, hogy szep sorban meg tudom oket valositani – csak rajtam mulik!!! Addig is, ha van kedvetek szurkoljatok nekem vasarnap a futason es utana beszamolok milyen erzes volt!!!! ♥

Leave a Reply

