Raw vegan style coconut balls :-)

Ez szinten egy 10 perces mutatvany, akar a szilvassal egyidoben is elkeszitheto, mert az alapot adhatjak az ott leirtak, vagy barmilyen mas szaritott gyumolcs es mandula, vagy ki milyen ‘nuts’ot szeret. En konkretan, ha jol emlekszem itt mandulat, aszalt sargabarackot, pirosafonyat, szilvat es egy olyan gyumolcsot, aminek magyarul fogalmam sincs mi a neve: Aguaymanto, – savanykas, pont jot tett az izvilagnak – hasznaltam fel :-) Ja es 1 ek. nyers, cukrozatlan kakaot. De csak siman pirosafonyaval es datolyaval meg mandulaval is nagyon finom! Az aszalt gyumolcsokbol pedig figyelek mindig, hogy csak olyat vegyek, amihez nem adnak hozza plusz fenyesito cukorszirupot! Az egeszet csak beletettem a mini turmixba. Miutan elkeszult a massza belole par perccel kesobb, golyokat formaltam es kokuszreszelekbe forgattam oket. Szerintem ez is isteni darab es gyorsan meg van, amellett, hogy telis-tele tapanyaggal :))

One thought on “Raw vegan style coconut balls :-)

  1. Pingback: The perfect healthy afternoon snack: Fresh Mint Tea & Raw Lemon Mint Choc Truffles with Blueberries | Soulful Living

Leave a Reply

