Plum cake – the raw style :-) Yummm!

Raw vegan plum cake :) Anyanak, Lilinek es a tobbieknek, akiknek megigertem, meg barki szamara, aki szivesen kiprobalna – itt a recept :-)

Nemregi sajat krealmany :)) Mivel homerseklet szempontjabol itt meg tovabbra is nyar van, 30 fok feletti homersekletekkel, es meg tart a szilvaszezon mindez eme friss desszertnek az elkeszitesehez ihletett  :))

Ami szukseges hozza: 10 perc prep time-mal egyutt :)

Az alap reteghez: egy marek mandula, egy marek szaritott pirosafonya, 1ek nyers kakaopor – ezt a mixerben masszava dolgoztam. Ez kerult a pohar aljara. Erre ra rakarikaztam egy sor banant. Majd jott a gyumolcskrem…

Gyumolcskremhez: a megmaradt alaphoz hozzaadtam meg 2 friss szilvat, 1 banant, (tettem volna kokuszt is, ha epp lett volna itthon – akinek van, probalja ki azzal egyutt :) majd kremesse dolgoztam es raontottem az alapra es banan karikakra. A tetejet pedig egy felbevagott szilvaval diszitettem :)) Hat nem isteni mar hangzasra is??:)) Enjoy!!!

Leave a Reply

